Binnen 3-5 werkdagen in huis
 Kleine moeite, groot plezier!
 Gratis retourneren
      binnen 14 dagen
 Veilig betalen met ideal
WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk



Contact

alles wat u verder nog zou willen weten

                                                                                                                                                                                    
Boxez is gevestigd op het industrieterrein De Bulk, vlakbij de oprit van de A50. 

Daar zit onze klantenservice klaar om al uw vragen te beantwoorden.

 

Adres:

De Hammen 34

5371 MK Huisseling 

 

Cadeau bestellen:

De cadeauboxen heb je binnen 3 tot 5 werkdagen in huis. Spoedbestelling? Bel even met onze klantenservice op 06 5379 4312 en waarschijnlijk kan het nog diezelfde dag verzonden of opgehaald worden.

Op bovenstaand adres kunt u ook cadeaupakketten afhalen aan de balie van de klantenservice. Hiervoor dient u wel van tevoren telefonisch contact op te nemen om een ophaalafspraak te maken.

 

Telefoon: 06 3604 2171  of  06 1008 3383

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Voor contact klik hier 

Ook kunt u ons mailen: info@boxez.nl

 

Retourneren:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief alle verzendkosten gecrediteerd. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijs mogelijk- in de originele staat en verpakking aan Boxez geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@boxez.nl. of nog makkelijker: bel onze klantenservice op 06 5379 4312. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Klachten: 

Meemt u contact op met onze klantenservice!

Heeft u na contact met onze klantenservice nog een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om een mail te sturen naar klantenservice@boxez.nl of naar bovenstaand bezoekadres.

Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht vragen wij u vriendelijk om onderstaande gegevens te vermelden:

- uw naam, adres en woonplaats

- uw bestelnummer

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging een reactie per post of e-mail.

Vindt u dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, dan kunt u contact opnemen met de Stichting Webwinkelkeur. Zij zullen bemiddelen.  Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht door de Stichting GeschilOnline te laten behandelen.

 

Uw persoonlijke gegevens: al uw persoonlijke gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het verzenden van het door u bestelde pakket. 

 

Privacy:

Als u bij ons een bestelling plaatst, hebben wij van u diverse gegevens nodig om uw bestelling te verwerken. Deze gegevens worden door ons op diverse manieren gecontroleerd op juistheid.

Uw algemene gegevens zoals naam en adres gebruiken wij om uw bestelling te controleren en te verwerken.

Uw e-mailadres gebruiken wij om uw bestelling te bevestigen en u te informeren wanneer uw bestelling is verzonden.

Uw telefoonnummer gebruiken wij eventueel om uw bestelling te verifiëren.

Wij hechten grote waarde aan uw privacy. Alle persoonlijke gegevens worden door ons daarom met zorg behandeld. Wij houden ons hierbij strikt aan alle wettelijke regelgeving die van toepassing is op persoonsgegevens. Op verzoek kunt u inzage krijgen in de opgeslagen persoonsgegevens en kunt u deze door ons laten wijzigen of verwijderen.

 

Verdere gegevens:

Kamer van Koophandelnummer: 61937576

BTW-nummer: NL854557003

(IBAN)rekeningnummer: NL62 RABO 0300479816